ویدیو | اشک‌های دختر آرش میراحمدی به یاد پدر

ویدیویی از صحبت‌های تلخ همسر زنده یاد آرش میراحمدی و دخترش که به تازگی منتشر شده است. همسرش در این ویدیو از آخرین صحبت‌هایش با آرش می‌گوید.
ویدیو | اشک‌های دختر آرش میراحمدی به یاد پدر
کد خبر : ۵۰۲۸۴

خلاصه‌ای از بیوگرافی زنده‌یاد آرش میراحمدی بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی فوت شد را در زیر میخوانید.

بیوگرافی

آرش میراحمدی متولد ۴ تیر ماه ۱۳۵۰ در فراشبند استان فارس، بازیگر بود. فارغ التحصیل لیسانس رشته هنر‌های نمایشی از دانشکده هنر‌های زیبایی دانشگاه تهران می‌باشد که علاوه بر بازیگری، کار نویسندگی و کارگردانی هم می‌کرد.
کار تصویر را از سال ۱۳۷۲ وقتی ۲۲ ساله بود با مجموعه تلویزیونی «نوروز ۷۲» به کارگردانی داریوش کارگردان در کنار علی عمرانی و مهران مدیری شروع کرد.

شهرت
در سال ۱۳۷۶ با مجموعه «گل‌های ۷۶» به کارگردانی مسعود آب پرور شناخته شد تا اینکه سال ۱۳۹۰ با مجموعه «خنده باز» به کارگردانی شهاب عباسی به اوج شهرت رسید.

ویدیو | اشک‌های دختر آرش میراحمدی به یاد پدر


خانواده

آرش میراحمدی اردیبهشت سال ۷۴ با خانم مرجان صفابخش (طراح صحنه و لباس) ازدواج کرد که در آن زمان او ۲۳ ساله و همسرش ۱۷ ساله بود. ثمره این زندگی موفق دو فرزند (یک دختر) به نام کارمانیا و (یک پسر) به نام آرشام می‌باشد.

ویدیو | اشک‌های دختر آرش میراحمدی به یاد پدر

پرده آخر
روز پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ آقای بازیگر با انتشار ویدیویی در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد به سرطان پانکراس (لوزالمعده) مبتلا شده و وارد مرحله شیمی درمانی شده است.
متاسفانه آرش میراحمدی روز ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ در ۵۲ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان لوزالمعده دار فانی را وداع گفت.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر